معاونت برنامه ریزی

 معاونت برنامه ریزی 

 شرح وظایف:   

  1. هماهنگی و ارتباط با دفاتر ستاد و شرکت مدیریت منابع آب ایران و دریافت اطلاعات، برنامه‌های کلی، قوانین و مقررات، مصوبات و دستورالعملهای موضوعه در زمینه فعالیتهای حوزه برنامه‌‌ریزی، امور اقتصادی،  توسعه مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات.
  2. برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت استقرار و توسعه نرم‌افزارهای کاربردی واحدها و سیستمهای اطلاعات مدیریت به منظور پشتیبانی تصمیم‌گیری مدیریت عالی و مدیریت میانی، تهیه و تدوین گزارشات مدیریتی جهت ارائه به مراجع ذیصلاح درون‌سازمانی و برون‌سازمانی
  3. برنامه‌ریزی و هماهنگی در اجرای امور خرید خدمات از بخش غیردولتی و استفاده از خدمات مشاورین ذیصلاح در طرحهای مطالعاتی و اجرائی در زمینه طرحهای تشکیلات و روشها، مطالعات اقتصادی طرحهای در حال بهره‌برداری، سیستمهای اطلاعاتی، نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه و پشتیبانی امور مربوطه، سیستمهای مدیریت کیفیت و بهبود مدیریت و ایفای نقش کارفرمائی در امور فوق
  4. بررسی و تدوین اصلاحات پیشنهادی ساختار تشکیلاتی (کلان و تفصیلی) جهت ارائه به شرکت مادر و اخذ تأییدیه های لازم
  5. نظارت بر اجرای دقیق ساختار تشکیلاتی (کلان و تفصیلی) ابلاغی از سوی شرکت مادر
  6. به روزرسانی بانک اطلاعات ساختاری در درگاه تبادل اطلاعات پرتال شرکت مادر و ارائه گزارشات مربوط
  7. تدوین و به روز نگه داشتن شرح وظایف و اختیارات، ساختار و تشکیلات تفصیلی و انجام تعدیل و اصلاحات ساختاری بر اساس سیاستها، برنامه‌ها و دستورالعملهای موضوعه و اختیارات اساسنامه‌ای
  8. انجام اقدامات لازم در خصوص تجزیه و تحلیل سیستمها و روشها و تدوین فرآیندهای گردش عملیات به منظور حذف فعالیتهای موازی و زائد، ساده‌سازی و بهبود بهره‌وری در انجام فعالیتها
  9. برنامه‌ریزی در استقرار و پیاده‌سازی سیستمهای مدیریت کیفیت به منظور بهبود بهره‌وری در انجام فعالیتهای طرح و جاری
  10. برنامه ریزی در زمینه ارتقاء بهره وری دستگاه
  11. برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت طراحی و استقرار سیستمهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، استقرار و توسعه شبکه اطلاع‌رسانی شرکت به منظور اطلاع‌رسانی برون‌سازمانی و درون‌‌سازمانی و انجام پشتیبانی زمینه‌های فوق
  12. تدوین برنامه‌های عملیاتی در بخشهای برنامه‌ریزی، تشکیلات، بهبود مدیریت و تدوین اهداف و سیاستهای قابل دسترسی در بخشهای فوق
  13. برگزاری کمیسیونهای تحول اداری بصورت دوره‌ای و مستمر و اهتمام به اجرای مصوبات مربوط
  14. برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر شناسایی روشهای تأمین منابع درآمدزایی و تجهیز منابع مالی غیردولتی اعم از منابع مالی داخلی و خارجی، اوراق مشارکت و ...
  15. برنامه‌ریزی و هماهنگی در تعیین میزان تقاضا و تخصیص آب در بخشهای صنعت، شرب وکشاورزی با توجه به محدودیتها و منابع موجود
  16. برنامه‌‌ریزی و هماهنگی در تهیه و تنظیم، تخصیص و ارزیابی بودجه شرکت و تهیه و تنظیم گزارشات بودجه‌ای
  17. برنامه‌ریزی، نظارت و  هماهنگی در تخصیص آب برای متقاضیان بهره برداری از منابع آبی در راستای مدیریت منابع آبی حوزه مورد عمل
  18. برنامه‌ریزی، تعیین، تکمیل و به هنگام نمودن قیمت تمام شده آب در طرحهای عمرانی و انجام تحلیلها و برآوردها، تعرفه‌ها و ارزشهای اقتصادی و شاخصهای ارزیابی در بخش آب با هماهنگی حوزه‌های مربوط به منظور استفاده بهینه از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و تهیه گزارشات لازم
  19. برنامه‌ریزی و همکاری در تدوین برنامه عملیاتی واحدهای‌سازمانی و ارزیابی برنامه‌ها در فعالیتهای طرح و جاری و ارزیابی پیشرفت برنامه‌ها با هماهنگی حوزه‌های‌ مربوط
  20. برنامه‌ریزی و انجام مطالعات و بررسیهای منابع آب و خاک با استفاده از سیستمهای اطلاعات جغرافیایی و سنجش از راه دور به منظور پشتیبانی سطوح مختلف برنامه‌ریزی و مدیریت منابع آب و ایجاد و استقرار پایگاه داده‌ای جامع منابع آب در محیط GIS
  21. بررسی، شناسایی و تعیین عناوین پژوهشهای مورد نیاز، در راستای تحقق اهداف شرکت و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرا و پیاده‌سازی طرحهای تحقیقاتی مورد تأیید
  22. نظارت بر کلیه برنامه های و اقدامات مرتبط با تحقیقات کاربردی
  23. برنامه ریزی و نظارت بر امور مرتبط با گردشگری

 

مدیریت تحقیقات، برنامه ریزی و بررسی های اقتصادی

شرح وظایف:

  1. تصویب سیاست‌ها و خط‌مشی‌ها در کمیته تحقیقات شرکت در چهارچوب مصوبات شورای تحقیقات آب
  2. نیازسنجی تحقیقات در واحدهای مختلف شرکت و تدوین اولویتهای تحقیقاتی سالیانه
  3. تعیین ناظرین اجرائی و فنی پروژه‌های تحقیقاتی مصوب
  4. تصویب گزارش‌های نهایی پروژه‌های تحقیقاتی تحت نظارت
  5. ارتباط و هماهنگی با مجموعه پژوهش‌های کاربردی شرکت مادر
  6. برنامه‌ریزی در جهت تولید و تعمیق دانش و انتقال فن‌آوری در صنعت آب استان
  7. معرفی، توسعه و اطلاع‌رسانی نتایج و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی شرکت
  8. تهیه، تنظیم و نظارت بر اجرای طرحهای پژوهشی در زمینه علوم مرتبط و با تکیه بر موضوعیت وظایف شرکت و ارزشیابی برنامه‌های توسعه و بهره‌وری
  9. مطالعه در زمینه الگوهای برنامه‌‌‌‌ریزی متناسب با مأموریت و شرح وظایف شرکت و تصویر وضعیت بهینه آتی حوزه
  10. همکاری با دفاتر شرکت در جهت شناسایی مسایل و مشکلات، اولویت‌بندی آنها، تهیه پیشنهاد طرحهای پژوهشی و برنامه عملیاتی، تجزیه و تحلیل نتایج تحقیقات، تهیه و پیشنهاد راهکارهای اجرایی سازنده و منطبق با امکانات موجود کشور در جهت پیشبرد و افزایش توان و اجرای طرحهای پژوهشی مرتبط با شرکت
  11. برقراری ارتباط با اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های داخلی و خارجی و جلب همکاری آنان در اظهار نظر در خصوص اولویتهای پژوهشی، پیشنهادات/ طرحها و نظارت بر تعیین و اجرای طرحهای پژوهشی
  12. برگزاری سمینارهای ارائه نتایج طرحهای تحقیقاتی انجام شده در شرکت برای اطلاع کارشناسان و مدیران شرکت و سایر صاحب‌نظران
  13. جمع‌بندی نتایج بدست آمده از طرحهای پژوهشی تأیید شده، ارسال آن به واحدهای ذیربط، پیگیری بکارگیری نتایج تحقیقات انجام شده و ارائه گزارش مربوط به مراجع ذیربط
  14. بالابردن توان علمی کارکنان و کارشناسان حوزه معاونت/ واحد مربوطه از طریق برگزاری جلسات علمی و آموزشی در مورد موضوعات مرتبط با طرحهای انجام شده با کمک مجریان طرحها
  15. بررسی و تأیید کتاب‌های آموزشی و پژوهشی مربوط به موضوعات مورد نیاز مرتبط با شرکت بمنظور چاپ و انتشار از طریق واحدها و مراجع ذیصلاح و همکاری در تهیه و تدوین آنها
  16. هدایت، جلب همکاری و برقراری ارتباط فعال با واحدهای تحقیق و توسعه دانشگاه‌ها و دفاتر تحت پوشش شرکت در شناسایی مسایل و نقاط ضعف و قوت شرکت و برنامه‌ریزی مشترک با گروه‌های مذکور در جهت رفع مشکلات موجود
  17. مشارکت در تهیه برنامه استراتژیک شرکت
  18. هماهنگی و نظارت بر اجرای طرحهای تحقیقاتی مشترک با سایر سازمان‌ها
  19. ایجاد بانک اطلاعاتی از مطالعات تحقیقات انجام شده در شرکت حفظ حقوق مالکیت معنوی طرحهای پژوهشی و حفاظت از ایده‌ها و طرحها
  20. مشارکت در تهیه و تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت آب
  21. هماهنگی و ایجاد ارتباط با دفاتر ذیربط ستاد وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران و دریافت اطلاعات، برنامه‌‌های کلی، قوانین و مقررات، مصوبات و دستورالعملهای موضوعه در زمینه فعالیتهای مرتبط با برنامه‌ریزی آب
  22. برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم در خصوص استقرار سیستم اطلاعاتی مورد نیاز برای ارزیابی منابع و مصارف آب در حوزه‌ها و محدوده‌های مطالعاتی، تخصیص بودجه و اعتبارات و سایر فعالیتهای مرتبط
  23. برنامه‌ریزی و انجام مطالعات و برآوردهای منابع و مصارف به منظور شناخت کمبودها و محدودیتها و ارائه راهکارها و پیشنهادات لازم
  24. بررسی و نظارت بر تعیین میزان عرضه و تقاضای آب، جمع‌آوری، پردازش و استخراج اطلاعات لازم به منظور تصمیم‌گیری‌های سطوح مدیریت میانی و مدیریت عالی شرکت
  25. بررسی‌های لازم در خصوص مدیریت تقاضا و جمع‌آوری و پردازش داده‌‌های مربوط به پتانسیلهای موجود به منظور برنامه‌ریزی و پاسخگوئی به نیاز بخشهای مختلف شرب، صنعت و کشاورزی
  26. برنامه‌ریزی، تهیه و تنظیم بودجه عملیاتی، سرمایه‌ای و جاری شرکت و انجام ارزیابی عملکرد برنامه مالی شرکت در فعالیتهای طرح و جاری
  27. تهیه و تنظیم بودجه سالانه شرکت و انجام اقدامات لازم تا اخذ مصوبه مجمع عمومی در‌ خصوص تصویب بودجه پیشنهادی و بودجه اصلاحی و اعلام نتایج به واحدها
  28. تهیه و تدوین برنامه‌های مصوب عملیاتی با همکاری مدیران سطوح میانی و ارشد شرکت تحت کمیته برنامه‌ریزی آب و ابلاغ مصوبات به واحدهای ذیربط و انجام پیگیریهای لازم
  29. برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم در خصوص تأمین منابع مالی و اعمال مدیریت مؤثر در تخصیص بودجه و ارائه رهنمودهای لازم در روند تخصیص به طرحها و برنامه‌های جاری
  30. برنامه‌ریزی و اعمال سیاستها و برنامه‌های بخش آب همگام با برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، بر اساس برنامه‌ها و سیاستهای ابلاغ شده از ستاد وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران بر حسب مورد
  31. برنامه‌ریزی و انجام مطالعات اقتصادی طرحهای توسعه منابع آب و بازده اقتصادی طرحها و برنامه‌های مصوب به منظور افزایش بهره‌وری و بهبود وضعیت اقتصادی شرکت و تعیین اولویتهای سرمایه‌گذاری
  32. برنامه‌ریزی، هماهنگی، تکمیل و به‌هنگام نمودن قیمت تمام شده آب، تعرفه‌ها و ارزش اقتصادی آب و شاخصهای اقتصادی کلیه طرحهای مطالعاتی و سنجش و ارزیابی آنها در یک سیستم یکپارچه و نظام‌دار اولویت‌بندی‌شده
  33. برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام فعالیتهای مطالعاتی در پروژه‌های تأمین آب، نیازهای مختلف کشاورزی و صنعتی و شهری در قالب اولویتهای برنامه‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی
  34. برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در انجام مطالعات و بررسیهای منابع آب و خاک با استفاده از سیستمهای اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور به منظور پشتیبانی سطوح مختلف برنامه‌ریزی و مدیریت منابع آب
  35. شرکت در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شرکت و اظهار نظر در مورد برنامه‌های مطروحه و همکاری با واحدهای شرکت و راهنمائی آنها در تنظیم برنامه‌های مورد نظر
  36. شرکت در کمیته‌ها و کارگروه‌های موقت و دائم و ارائه گزارشات مرتبط و مورد نیاز در زمینه فعالیتهای واحد
  37. بررسی عملکرد برنامه‌ها و طرحهای اجرا شده و مقایسه اهداف کمی و کیفی پیش‌بینی شده، ارزشیابی عملیات فعالیتهای عمرانی و جاری
  38. برنامه‌ریزی و نظارت در تهیه و تدوین فرآیندهای گردش عملیات و روشهای اجرایی و نظارت بر حسن اجرای آن
  39. بررسی و شناسایی روشهای تأمین و تجهیز منابع مالی
  40. برنامه‌ریزی ، نظارت و هماهنگی در تخصیص آب برای متقاضیان بهره برداری از منابع آبی در راستای مدیریت منابع آبی حوزه مورد عمل
  41. همکاری در تهیه سیمای طرح و ارسال به بانک کشاورزی با هماهنگی مجریان طرح و مهندسین مشاور و مسئولین ذیربط و انجام پیگیریهای لازم تا تصویب نهایی طرح
  42. نظارت و اعلام نظر در مورد نحوه بررسی و ارزیابی اولیه زمینه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی در طرح‌های استانی و ملی و انعقاد قرارداد بانکی با ذینفعان
  43. برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام امور تشکیل و تکمیل پرونده‌های بانکی طرح‌ها و تکمیل مدارک مورد نیاز بانک عامل
  44. هماهنگی و پیگیری لازم در ایجاد تشکل‌های مردمی (تعاونی‌های آب‌بران) همکاری لازم با اداره کل تعاون و ‌سازمان جهاد کشاورزی استان در این خصوص
  45. بررسیهای اجتماعی در منطقه برای شناسایی کشاورزان متقاضی در سرمایه‌گذاری و معرفی مناطق مناسب جهت اجرای طرح
  46. احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر
  47. بررسی، پایش و اقدام به موضوعات مرتبط در مصوبات سفرهای مقامات کشوری
  48. شناسایی و طبقه بندی منابع مالی اعم از عملیاتی و غیرعملیاتی
  49. ارائه راهکارهای تأمین و تجهیز منابع مالی پروژه های اجرایی شرکت با در نظر گرفتن توجیهات فنی و اقتصادی
  50. برنامه ریزی و ارائه راهکارهای فرآیندی مناسب جهت کسب درآمد با رویکرد کاهش زمان وصول، مدیریت تجمیع و طبقه بندی قراردادهای درآمدی- هزینه ای شرکت
  51. تعیین حدود اختیارات و مسئولیتهای مدیریت و ادارات شهرستان
  52. برنامه ریزی و مدیریت وصول مطالبات
  53. آسیب شناسی عدم بهره برداری مناسب از فرصتهای منابع مالی و الزام بر رعایت قوانین، آیین نامه ها، دستورالعملها و بخشنامه های مربوط
  54. برنامه ریزی جهت استفاده از حداکثر ظرفیتهای قانونی اخذ تسهیلات به دو روش قرض الحسنه و یا سرمایه گذاریهای بلندمدت
  55. ظرفیت سازی مناسب جهت سرمایه گذاری مستقیم با در نظر گرفتن منابع شرکت
  56. بررسی مشکلات اجرایی ظرفیتهای قانونی و ارائه پیشنهاد لازم با توجه به شرایط منطقه ای
  57.  تنظیم روابط بانکها با متقاضیان سرمایه گذاری بر اساس قوانین و مقررات مربوط
  58. بررسی وضعیت موجود جذب منابع مالی داخلی و خارجی و ارائه راهکار و پیشنهادات جهت رفع مشکلات
  59. شناسایی ظرفیت‌های گردشگری پیرامون منابع و تأسیسات آبی استان
  60. بررسی نتیجه مطالعات و مجوزهای قانونی ارائه شده از سوی متقاضیان منتخب
  61. جمع‌بندی و بررسی اطلاعات طر‌ح‌ها و سرمایه گذاران و تهیه بانک اطلاعات مرتبط
  62. اخذ نظرات واحدهای تخصصی شرکت در خصوص طرح گردشگری و ارائه به دبیرخانه کمیته استانی گردشگری آب
  63. پیگیری نحوه اجرای مصوبات کمیته استانی گردشگری آب
  64. پیگیری انعقاد ، تمدید و یا فسخ قرارداد با متقاضی اجرای طرح گردشگری
  65. تهیه گزارش های لازم و ارائه آن به دبیرخانه کمیته هماهنگی استان
  66. ارائه پیشنهادات اصلاحی، مستندسازی تجربیات و تهیه گزارش عملکرد دوره ای
  67. ورود اطلاعات و بروزرسانی سامانه اطلاعاتی مرتبط

 

مدیریت فن آوری اطلاعات و توسعه مدیریت

شرح وظایف:

  1. هماهنگی و ایجاد ارتباط با دفاتر ذیربط ستاد وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران جهت پیگیری دریافت اطلاعات، برنامه‌‌های کلی، قوانین و مقررات، مصوبات و دستورالعملهای موضوعه در زمینه فعالیتهای مدیریت
  2. برنامه‌ریزی و نظارت در تهیه و تدوین دستورالعملها و روشهای اجرائی در چارچوب قوانین و مقررات و آئین‌نامه‌های موضوعه و طرح و تصویب در هیئت مدیره و اجرای مصوبات مربوط
  3. همکاری با ستاد در زمینه تهیه و تدوین نظامنامه‌ها و دستورالعملها و اصلاح و بازنگری مبانی مربوطه
  4. برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم با واحدهای ‌سازمانی در تعدیل و اصلاحات ساختاری بر اساس سیاستها،
    برنامه‌ها، دستورالعمل‌های موضوعه، نظامنامه تدوین تشکیلات شرکتها ابلاغی از شرکت مادر و اختیارات اساسنامه‌ای و تهیه گزارشات تشکیلاتی
  5. برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم با واحدهای ‌سازمانی در تدوین و به روز نگهداشتن ساختار سازمانی، تشکیلات تفصیلی و شرح وظایف
  6. اعلام نظر بر تهیه و تنظیم پیشنهاد اصلاحات ساختاری سایر واحدها
  7. اعلام نظر و همکاری با واحد بازرسی و مدیریت عملکرد در انتخاب الگوی مناسب خودارزیابی
  8. هدایت و راهبری فعالیت‌های تحقیقاتی به منظور افزایش بهره‌‌وری فعالیت‌ها و اصلاح روش‌های مورد عمل
  9. برنامه‌ریزی و نظارت بر استقرار سیستم های مدیریت کیفیت به منظور افزایش بهره‌وری در انجام فعالیتها
  10. جمع‌آوری، تهیه و تدوین فرآیندهای گردش عملیات در وضعیت موجود و شناخت، تجزیه و تحلیل فعالیت‌ها و به منظور حذف روش‌ها و مراحل زاید و دوباره کاری‌ها با همکاری واحدها و گروه‌های ذیربط
  11. بررسی لازم در زمینه تجزیه و تحلیل و اصلاح فرم‌ها با همکاری واحدهای پیشنهاد دهنده و نظارت بر مطالعات و تحقیقات اصلاح جا و مکان به منظور دستیابی به حداکثر بهره‌وری
  12. هماهنگی و مدیریت تهیه و تدوین نظامهای مرتبط با بهره‌وری و ترویج و اشاعه فرهنگ بهره وری و نظارت بر انتقال ابزارهای نوین مدیریتی به شرکت
  13. انجام اقدامات لازم در خصوص پیاده‌سازی برنامه‌های نقشه راه اصلاح نظام اداری و پیگیری برگزاری جلسات کمیسیون توسعه مدیریت  بصورت دوره‌ای و مستمر و پیگیری مصوبات مربوط
  14. ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در رابطه با مصوبات کمیسیونهای توسعه مدیریت بطور دوره‌ای به مدیریت مرتبط در شرکت مادر
  15. هدایت و راهبری کمیته‌ها و کارگروه‌های مرتبط با فعالیت‌های فن آوری اطلاعات، تحول اداری، بهره‌وری، نظام مدیریت کیفیت، نظام پیشنهادها و نظارت بر اجرای مصوبات و ارائه گزارشات مربوط
  16. تدوین نظام اطلاعاتی شرکت و استقرار و بهبود مستمر آن بر اساس نیازهای فعلی و آتی شرکت جهت تصمیم‌گیری مدیریت عالی و میانی شرکت
  17. احصاء، بازنگری و جمع‌بندی و اصلاح فرآیندهای انجام کار شرکت و ارائه گزارشات لازم به شرکت مدیریت منابع آب ایران
  18. برنامه ریزی و نظارت در خرید خدمات فن آوری اطلاعات از بخش غیردولتی و استفاده از خدمات مشاورین ذیصلاح در زمینه های مرتبط
  19. برنامه‌ریزی، هماهنگی و اقدام به اجرای پروژه‌های ایجاد و استقرار سیستمهای اطلاعات مدیریت MIS در شرکت
  20. اجرای دستورالعملها، بخشنامه‌ها، مصوبات و سایر مواد قانونی مرتبط از مراجع بالادستی در حوزه‌های فن‌آوری اطلاعات (IT) و نظارت بر حسن اجرای مصوبات مذکور در شرکت
  21. طراحی، پیاده‌سازی و ارائه خدمات و پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد نیاز واحدهای ‌سازمانی شرکت و واحدهای منابع آب شهرستانی
  22. ارائه آموزش لازم به کارکنان شرکت در خصوص استفاده از شبکه‌های رایانه‌ای مورد نیاز واحدهای سازمانی شرکت و واحدهای منابع آب شهرستانی
  23. آموزش، توسعه و اشاعه فرهنگ استفاده از فن‌آوری اطلاعات در شرکت
  24. برنامه‌ریزی و تدوین سند چشم‌انداز و نقشه راه حوزه فن‌آوری اطلاعات و GIS مبتنی بر استانداردها و الزامات حاکمیت فن‌آوری اطلاعات
  25. ایجاد و استقرار پایگاه داده‌ای جامع منابع آب در محیط GIS و تدوین برنامه‌های میان‌مدت و کوتاه‌مدت توسعه و کاربرد سنجش از دور (RS) و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در شرکت
  26. بررسی نیازهای آموزشی در زمینه RS و GIS و نظارت بر اجرای برنامه‌های آموزشی جهت ارتقاء سطح دانش و مهارتهای کارکنان شرکت با همکاری واحد آموزش شرکت
  27. تهیه و تدوین دستورالعمل‌های اجرائی به‌روزرسانی، بکارگیری و استفاده صحیح از برنامه‌های کاربردی، سخت‌افزارها و بانکهای اطلاعاتی
  28. برآورد و هماهنگی لازم در خصوص تأمین منابع مالی لازم جهت اجرای طرحهای فن‌آوری اطلاعات در سطح شرکت
  29. طراحی و پیاده‌سازی استانداردهای امنیت اطلاعات
  30. ایجاد و راه‌اندازی و بروز نگهداشتن وب سایت شرکت
  31. ارتباط و هماهنگی با واحدهای سازمانی شرکت در ایجاد تسهیلات لازم برای نقل و انتقال داده‌ها
  32.   همکاری با سایر واحدها در زمینه ایجاد زیر ساختها و دسترسی‌های مورد نیاز جهت بارگذاری اطلاعات بر روی سامانه‌های مرتبط
  33.  اجرای ضوابط امنیتی مرتبط با حوزه‌های فن‌آوری، ارتباطات و آمار و نظارت بر اجرای دقیق آن

 

 تاریخ ثبت : 11 آذر 1393
  آخرین به روزرسانی : 8 مهر 1399
 
 9400
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 35
  • بیشترین بازدید همزمان : 259
  • بازدید امروز : 9,991
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 6,560,827
  • آخرین به روزرسانی : 28 آذر 1403 21:48:05
  • شناسه IP شما : 3.135.182.158

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بیرجند، پاسداران 30، شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی
  • کدپستی : 1553697176
  • تلفن : 4-32445590-056
  • فاکس : 32445582-056
  • پست الکترونیکی : info[@]skhrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :