میز خدمت شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی راه اندازی شد

معاون منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه گذاری رئیس جمهور، میز خدمت در این شرکت راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، "غلامرضا معصومی" اظهار داشت: هدف از استقرار و اجرای این میز خدمت تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت، جلوگیری از سرگردانی مردم در شرکت، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی با کارکنان و همچنین ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد در اجرای بخشنامه شماره 24452 مورخ 97/3/1  است.

وی گفت: براساس این طرح ارباب رجوع در طبقه همکف توسط کارشناسان پذیرش شده و فرم درخواست مراجعین را تکمیل می کنند سپس سرپرست یا مدیران ارشد شرکت به صورت رو در رو در فضای صمیصمی پاسخگو و پیگیرخواسته های آنان بوده و خدمات لازم به آنها ارائه می شود.

وی گفت: میز خدمت حضوری بدین منظور ایجاد شده است تا ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای در خواست خود دریافت کند چرا که شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی در جامعه به وجود می آورد.

کد خبر: 609
  تاریخ خبر : 11 تیر 1397
 
 
  دیدگاه کاربران
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 143
  • بیشترین بازدید همزمان : 259
  • بازدید امروز : 4,383
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 6,569,971
  • آخرین به روزرسانی : 2 دی 1403 13:33:39
  • شناسه IP شما : 3.142.198.250

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بیرجند، پاسداران 30، شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی
  • کدپستی : 1553697176
  • تلفن : 4-32445590-056
  • فاکس : 32445582-056
  • پست الکترونیکی : info[@]skhrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :