برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات در شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی

دوره آموزشی "آشنایی با نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات "در محل سالن کنفرانس شرکت آب منطقه ای و همچنین سالن اجتماعات ذوالفقار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، این دوره آموزشی در دو جلسه برای مدیران و کارشناسان این شرکت و به منظور استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات و لزوم آشنایی مدیران و کارکنان شرکت با این نظام برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در این دوره آموزشی، با اشاره به نقش مشورت و استفاده از نظرات یکدیگر در انجام امور، خاطر نشان کرد: هرجا یه امر مورد مشورت قرار گرفته نتایج بهتری را در بر داشته است.
حسین امامی گفت: بدیهی است که مشورت و استفاده از نظرات و پیشنهادات ، هم در کارهای فردی و خصوصی و هم کارهای جمعی بسیار مفید و لازم است.
وی افزود: امر شورا و مشورت آنچنان از اهمیت بسزایی برخوردار است که قرآن مجید یک سوره به نام شورا را به آن اختصاص داده است.
امامی در ادامه با اشاره به مزایای نظام پیشنهاداها در هر مجموعه و استفاده از نظرات و ایده های سایر کارکنان ،اظهار داشت:در شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی راه اندازی نظام پیشنهادها در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با همکاری و تعامل همه کارکنان، قدم‌های مؤثری درجهت اعتلای اهداف و وظایف شرکت و حل مشکلات و مسائل اجرائی برداشته شود.
وی یکی از مزیتهای این شرکت را داشتن نیروهای جوان که عمدتا دارای تحصیلات عالیه از بهترین دانشگاه های کشور هستند، نام برد و یادآور شد: با توجه به نوپا بودن شرکت آب منطقه ای تلاش شده است که علاوه بر استفاده از دانش کارکنان،از تجربیات سایر استانها نیز در انجام امور و پیشبرد اهداف شرکت استفاده شود.
این گزارش می افزاید: این دوره با تدریس دکتر احمد بزرگیان، استاد دانشگاه و معاون اسبق نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری، برگزار شد و طی آن آشنایی با نظام پیشنهادها، فلسفه و اهداف نظام پیشنهادها، تاریخچه نظام و قوانین و مقررات مرتبط، فرایند استقرار و عوامل موفقیت، ارتباط نظام پیشنهادها با سایر نظام های مدیریتی، بسترسازی آموزشی و آموزش های مورد نیاز نظام، نحوه استقرار نظام، مراحل پیاده سازی نظام، چگونگی طراحی نظام و تدوین آیین نامه، تفاوت های نظام پیشنهادهای سنتی و مدرن، موارد موفق در اجرای نظام، رمز رونق و ماندگاری نظام، نقش و جایگاه دبیرخانه نظام، وظایف و فعالیت های دبیر و دبیرخانه، فعالیت های نظارتی، فعالیت های انگیزشی، آموزش و فرهنگ سازی، گزارش دهی و اطلاع رسانی، عارضه یابی و بهبود، برنامه ریزی و بهبود و... آموزش داده شد.

 

کد خبر: 230
  تاریخ خبر : 20 بهمن 1394
 
 
  دیدگاه کاربران
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 46
  • بیشترین بازدید همزمان : 259
  • بازدید امروز : 1,961
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 6,564,164
  • آخرین به روزرسانی : 2 دی 1403 13:33:39
  • شناسه IP شما : 3.138.179.120

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : بیرجند، پاسداران 30، شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی
  • کدپستی : 1553697176
  • تلفن : 4-32445590-056
  • فاکس : 32445582-056
  • پست الکترونیکی : info[@]skhrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :