یکشنبه, 5 خرداد 1398
 |  رنگ  |  + . -
ADA
بستن این پنجره
این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
شعار سال 98
سامانه پیامک
سد اسدیه
سد رزه
سد شوسف

بیانیه توافق سطح خدمات
شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی


تاریخ انتشار:
شماره نسخه: پیش نویس
توضیحات: این بیانیه یک بیانیه کلی جهت تمامی خدمات قابل ارائه شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی به ارباب رجوع  می باشد.


1-    چشم انداز توافق:
شرکت سهامی آب منطقه ای خراسان جنوبی به عنوان یک شرکت دولتی در مجموعه کلان وزارت نیرو مطابق اساسنامه و با تاکید بر منشوراخلاقی سازمان رسالت زیر را بر عهده دارد :
• برنامه ریزی و مدیریت منابع آب استان
• حفاظت کیفی و کمی از منابع آب استان
• بهره برداری از منابع آب سطحی  و زیرزمینی
• اجرای عملیات مربوط به طرح های توسعه منابع آب
• اجرای سایر وظایف ابلاغی از سوی وزارت نیرو


2-    اهداف:
این شرکت افتخار دارد تا با استقرار نظام مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد بین المللی 2000 : 9001 ISO در راستای بهبود مستمر کیفیت خدمات و محصولات خود بیش از پیش بکوشد و افزایش رضایت مشترکین، صاحبان صنایع و سازمان های دولتی را موجب شود. در این جهت رئوس اهداف کیفی شرکت به شرح زیر اعلام می گردد:
• بهبود   کیفیت خدمات و محصولات
• بهسازی منابع انسانی به عنوان با ارزش ترین سرمایه شرکت و تاکید بر حفظ کرامت انسانی کارکنان  
• کاهش خطا ها در فرآیند های اصلی و پشتیبانی شرکت در سطوح مختلف
• تامین نیازمندی های قانونی مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنها
مدیریت ارشد سازمان به اصول عنوان شده فوق اعتقاد راسخ داشته و اجرای دقیق و کامل مفاد آن را از طریق مشارکت فعال، همدلی و همسویی تمامی کارکنان الزامی می داند.


3-    توافق خدمات با مشتریان دستگاه:
3-1-    دسته بندی انواع خدمات قابل ارائه:
-    خدمات صدور پروانه بهره برداری از منابع آبی
-    خدمات پس از صدور پروانه بهره برداری از منابع آبی
-    ارائه آمار و اطلاعات پایه منابع آب
-    تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع
-    مدیریت پیمانکاران
-    طرح دانش آموزی داناب
3-2-    نیازمندی های دریافت خدمات توسط مشتریان:
-    ارائه مدارک هویتی و ثبتی متناسب با نوع خدمت درخواستی
-    استعلامات لازم از مراجع مورد نیاز متناسب با نوع خدمت درخواستی
3-3-    احتمالات توافق:
-    چنانچه تغییری در انواع خدمت، تعرفه های خدمات و شناسنامه های خدمات دستگاه ایجاد شود از طریق سایت دستگاه به نشانی http://skhrw.ir به اطلاع شهروندان و پیمانکاران و سایر متقاضیان مشمول خدمت خواهد رسید.


4-    مدیریت خدمات
4-1-    دسترس پذیری خدمات
شناسنامه خدمات دستگاه، فلوچارت گردش کار خدمات و فرم ها و مدارک مورد نیاز هر خدمت در سایت دستگاه به نشانی http://skhrw.ir قابل دسترسی است.
درحال حاضر ارائه خدمات دستگاه به صورت الکترونیکی نبوده و نیازمند حضور فیزیکی اربابان رجوع می باشد.
4-2-    مدت زمان ارائه خدمات:
مدت زمان ارائه هر خدمت بسته به نوع آن متغیر می باشد که از طریق فلوچارت گردش کار خدمت و شناسنامه خدمت قابل استخراج است.


لیست خدمات قابل ارائه شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی (شناسنامه و فلوچارت گردش کار)

تعرفه خدمات دستگاه

 



بازدید:1928